Toimitusehdot ja maksutavat

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 3.3.2021 alkaen.

Tämän verkkokaupan tuotteita myy Utuliini Oy, y-tunnus 3364118-9. Tuotteita myydään täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen sekä toimitusehtojen muutoksiin. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä mahdollisesti ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Visma Pay (Paybyway Oy, y-tunnus 2486559-4).

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: maksukortit (Visa, Visa Electron, Visa Debit, MasterCard ja Debit MasterVard), suomalaisten pankkien tilisiirrot (Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, S-Pankki, Aktia, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, Paikallisosuuspankit, Handelsbanken ja Ålandsbanken) sekä mobiilimaksu MobilePay.

Visma Pay tai Paybyway Oy näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Visma Paylla on maksulaitoksen toimilupa ja se on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Utuliini Illustrationiin.

Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/

MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.

Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Visma Pay – Paybyway Oy
Y-tunnus: 2486559-4
Laserkatu 6,
53850 Lappeeranta

Asiakaspalvelu

Ma-pe klo 8-16:
helpdesk@vismapay.com
09 3154 2037

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Visma Payn ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Utuliinin yleiset ehdot.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkastathan paketin saatuasi, että sen sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Utuliini Oy (y-tunnus 3364118-9)

hello@utuliini.fi
044 2450469 (arkisin klo 9-14)
Rajatie 17
04260 Tuusula

Toimitustavat ja -kulut

 

Pikku paketti postiluukkuun 4,90 €

Matkahuollon Lähellä-paketti 5,20 €

Postin Postipaketti postiluukkuun 5,90 €

Toimituskulut paketeille 4,90 € – 5,90 €. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon, jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.

Toimituksen seuranta

Jos tilauksesi on lähetetty pakettina, saat seurantatunnuksen sähköpostitse tilausta tehdessä ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen.

Toimitusaika

Lähetämme tilauksen asiakkaalle niin pian kuin mahdollista, normaalisti 1-3 arkipäivän sisällä. Toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat valitusta toimitustavasta riippuen, kuitenkin yleensä saatte paketin 4-5 arkipäivässä. Kampanjat, viikonloput, pyhät ja lomat sekä kuljetuksessa tapahtuvat viivästykset saattavat vaikuttaa tilausten toimitusaikaan. Ilmoitamme yleisistä viivästyksistä sekä verkkokaupan yläbannerissa.

Peruuttamisoikeus ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Palautuksesta täytyy tehdä sähköinen palautusilmoitus ennen tuotteen takaisinlähetystä. Ilmoituksesta on tultava ilmi tilausnumero.

Palautusilmoitus tulee lähettää sähköpostiosoitteeseen: hello@utuliini.fi.

Palautusilmoitus on tehtävä viimeistään 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Palautettavat tavarat on lähetettävä takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua palautusilmoituksen tekemisestä. Pakettiin on hyvä kirjoittaa selvällä käsialalla: Palautus.

Emme vastaanota palautuksia edellä kuvattujen aikarajojen mentyä umpeen.

Palautusten käsittelyaika on 2 – 10 arkipäivää. Kun palautus on hyväksytty, hyvitys maksetaan asiakkaan alkuperäiselle maksutavalle. Mikäli asiakas palauttaa tilauksen Utuliini Illustrationille kokonaisuudessaan, palautamme asiakkaalle tilauksen yhteydessä veloitetut alkuperäiset toimituskulut. Muussa tapauksessa toimituskuluja ei hyvitetä. Asiakas vastaa palautuksen toimituskuluista eikä niitä hyvitetä asiakkaalle.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes olet saanut hyvityksen tai kuittauksen, että palautus on loppuunkäsitelty. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksen aikana ja asiakas ei pysty todistamaan, että on lähettänyt tuotteet takaisin, Utuliini Illustration ei ole velvollinen hyvittämään tuotteita, jotka eivät ole saapuneet palautuksena takaisin yritykselle. Kuitti palautuslähetyksestä toimii todisteena palautuksesta, jos paketti katoaa.

Lunastamaton paketti

Tilauksen noutamatta jättäminen ilman sähköistä palautusilmoitusta ei ole tuotepalautus. On asiakkaan velvollisuus huolehtia, että paketti noudetaan ajallaan noutopisteestä. Noutamatta jätetty paketti palautuu lähettäjälle, ja tilauksesta tehdään tilauksen arvon mukainen hyvitys alkuperäiselle maksutavalle. Noutamatta jääneestä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimituskustannukset molempiin suuntiin.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, ota mahdollisimman pian yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen hello@utuliini.fi. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, tulisi sinun tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Force majeure (ylivoimainen este): Jos näissä ehdoissa mainittujen velvollisuuksien täyttäminen ei onnistu ylivoimaisen esteen sattuessa (esimerkiksi sodan, luonnon tapahtuman, katastrofin, lainsäädännön tai viranomaisen päätöksen, lakon tai muun niihin verrattavan tapahtuman takia), tällöin ei asiakkaalla ole oikeutta saada korvausta Utuliini Illustrationilta.